صفحه اصلی > شورای اسلامی : گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر گلمکان در سال ۱۴۰۲

گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر گلمکان در سال ۱۴۰۲

گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر گلمکان در سال ۱۴۰۲ به مناسبت روز ملی شوراها

حمیدرضا نظامخواه، رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان، در تریبون نماز جمعه، به ارائۀ گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

سال 1402، سالی پربار و مملؤ از مصوبات ارزشمند بود که با تقدیر از عملکرد شهردار محترم اجرایی شدند. احداث پارک بهار به مساحت 300 متر مربع، با اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد تومان، به عنوان نخستین پارک گلمکان، احداث دیوار ساحلی به طول 100 متر که در سال جاری نیز همین میزان دیوار احداث می‌شود، افتتاح ساختمان جدید کلانتری 12 گلمکان و تملک ساختمان قدیمی کلانتری، تملک منبع آب بلوار امام رضا و تملک ساختمان غربی اردوگاه شهید بهشتی جهت تعریض بلوار امام رضا، راه‌اندازی چاه شمارۀ 4 به اعتبار 2 میلیارد تومان، اجرای طرح ممیزی املاک، خرید یک دستگاه نیسان، توسعۀ مبلمان شهری، احداث پارک رضوان به مساحت 1300 متر مربع، راه‌اندازی و تجهیز ساختمان آتش‌نشانی و بکارگیری نیروهای متخصص، توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی و جایگذاری فیبر نوری، آسفالت لاین غربی بلوار شهدا به مساحت 9000 متر مربع و زیرسازی و آسفالت محور گلمکان به شاندیز، از جمله اقداماتی بودند که با تصویب شورای اسلامی شهر گلمکان به اجرا رسیدند.

هم‌چنین نظامخواه به قدردانی از دکتر امامی، نمایندۀ محترم مجلس شورای اسلامی در همیاری پیرامون اجرای پروژه‌های مذکور و بالاخص حل معضل مسیر اتصال گلمکان به گلبهار و رایزنی جهت افزایش میزان قیر دریافتی پرداخت.

رئیس شورای شهر گلمکان، از شهردار گلمکان، پرسنل شهرداری و البته همکاران خود در شورای اسلامی شهر گلمکان، که کلیۀ این اقدامات، مرهون نگاه مدبرانه و همیاری و یکدلی ایشان در تصمیمات است نیز تقدیر به عمل آورد و برای ادامۀ مسیر باقی مانده و اتمام پروژه‌های در دست اقدام شهرداری گلمکان در 15 ماه آینده اظهار امیدواری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید