صفحه اصلی > اخبار : برگزاری مراسم تجلیل از شورای اسلامی شهر گلمکان در فرمانداری گلبهار

برگزاری مراسم تجلیل از شورای اسلامی شهر گلمکان در فرمانداری گلبهار

برگزاری مراسم تجلیل از شورای اسلامی شهر گلمکان در فرمانداری گلبهار

این مراسم همزمان با نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها با هدف تجلیل از شورای اسلامی شهر گلمکان، در محل فرمانداری گلبهار با حضور دکتر برامکی، مدیر کل دفتر شهری استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

دکتر برامکی، ضمن تقدیر از عمل‌کرد اعضای شورای شهر در مأموریت اخیر در شهر تهران و آرزوی توفیق برای اعضای شورای شهر، در ارائهٔ خدمات گوناگون توسط شهرداری‌ها که ناشی از تصمیمات اعضای شورای شهر است، به معضل حمل و نقل در شهر گلمکان پرداخت و جهت مساعدت در این امر، توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ابراز امیدواری کرد.

دکتر برامکی هم‌چنین به اهمیت بازآفرینی بافت فرسوده در شهر گلمکان و اعطای اعتبار در این حوزه اشاره نمود و البته از انسجام و همدلی مردم و اعضای شورای شهر گلمکان در بازگشایی معابر تقدیر به عمل آورد.

دکتر قاسم‌پور، فرماندار گلبهار نیز ضمن اشاره به اهمیت حکمرانی محلی در توسعهٔ پایدار که توسط شوراهای اسلامی حفظ می‌شود و ارتباط میان مردم و حاکمیت را حفظ می‌نماید از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران شهرستان گلبهار تقدیر به عمل آورد و بر اهمیت همدلی و هم‌افزایی، جهت توسعهٔ پایدار در منطقه تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید