تملک و بازگشایی معبر ابتدای خیابان امام خمینی
💠تملک و بازگشایی معبر ابتدای خیابان امام خمینی
🔹ملک واقع در این خیابان، بخشی از معبر منتهی به بهشت رضا را اشغال کرده بود که با همکاری قابل تقدیر با مالک محترم، این ملک در حال تخریب است.
🔸توافق انجام شده جهت عقبنشینی این ملک، نمونهای بارز از همکاری شهروندان با مدیریت شهری است.
🔹امیدواریم با وجود شهروندانی فهیم و مسؤولیتپذیر، پروژههای اصلاحی بیشتری در معابر شهر انجام شود.