تملک و بازگشایی معبر ابتدای خیابان امام خمینی

💠تملک و بازگشایی معبر ابتدای خیابان امام خمینی

🔹ملک واقع در این خیابان، بخشی از معبر منتهی به بهشت رضا را اشغال کرده بود که با همکاری قابل تقدیر با مالک محترم، این ملک در حال تخریب است.

🔸توافق انجام شده جهت عقب‌نشینی این ملک، نمونه‌ای بارز از همکاری شهروندان با مدیریت شهری است.

🔹امیدواریم با وجود شهروندانی فهیم و مسؤولیت‌پذیر، پروژه‌های اصلاحی بیشتری در معابر شهر انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید