صفحه اصلی > اخبار : حضور شهردار گلمکان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در جلسهٔ هم‌اندیشی مسجد قائم

حضور شهردار گلمکان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در جلسهٔ هم‌اندیشی مسجد قائم


💠 حضور شهردار گلمکان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در جلسهٔ هم‌اندیشی مسجد قائم

🔸خوشبخت‌نیا، شهردار گلمکان در این جلسه پیرامون حمل و نقل بین‌شهری بیان کرد که این مسأله، وظیفهٔ شهرداری نیست و شهرداری گلمکان، تنها شهرداری در استان است که مسافربری بین‌شهری را برعهده گرفته است.

🔹در هفته‌های آتی، ایستگاه‌های حمل و نقل در اقصی نقاط شهر تأسیس خواهد شد.

🔸در جلسهٔ هم‌اندیشی مسجد قائم، خوشبخت نیا پیرامون درخت چنار حاجی‌آباد عنوان کرد که این درخت کهن در حال پایش و نگهداری است. در سال ۱۳۹۸، برای آخرین بار، درخت چنار سربرداری شد و کود و بار و رسیدگی به درخت، به طور منظم انجام می‌شود

💠 حضور شهردار گلمکان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در جلسهٔ هم‌اندیشی مسجد قائم

🔸در جلسهٔ هم‌اندیشی مسجد قائم، خوشبخت‌نیا پیرامون عملیات آسفالت در شهر گلمکان عنوان کرد که مقدار آسفالت شهر گلمکان از ۱۷۰ هزار مترمربع در سال ۱۴۰۰، به ۲۷۰ هزار مترمربع در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است. ۴۳ کوچه از ۱۱۰ کوچهٔ فرعی شهر آسفالت ندارند و مجموعاً شامل ۹۰ هزار متر مربع می‌شوند که نیازمند ۳۰ میلیارد تومان بودجه است. تنها  منبع اعطایی به شهرداری، ۱۱۵ تن قیر بوده است. با اخذ باقی‌ماندهٔ قیر اعطایی، عملیات آسفالت از سر گرفته می‌شود.

🔹خوشبخت‌نیا پیرامون آسفالت خیابان شهید شمایلی عنوان کرد، جهت ساماندهی بافت فرسوده یا ناکارآمد، دولت به شهرداری ۵۶ تن قیر یارانه داد که آن را در خیابان شهید شمایلی مصرف خواهیم کرد. وضعیت این معبر بعد از خسارات وارده از جانب ادارهٔ آب و فاضلاب، قابل ترمیم نبود و روکش آسفالت باید مجدداً انجام گردد.

🔻شهردار گلمکان افزود، متأسفانه ادارات خدمت‌رسان در شهر گلمکان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و در حال پیگیری این امر جهت اخذ خسارات وارده از طریق مراجع قانونی هستیم. استقرار ادارات آب و برق و گاز در گلمکان الزامی است و خوشحالیم که شورای اسلامی این موضوع را پیگیری می‌کند

🔸نظامخواه در جلسهٔ هم‌اندیشی مسجد قائم عنوان کرد که شهرداری گلمکان تمام مسافت واقع در محدودهٔ شهری مسیر اتصال گلمکان به گلبهار را آسفالت کرده است و محدودهٔ باقی‌مانده، به عهدهٔ شرکت عمران گلبهار می‌باشد. عملکرد شهرداری و شورای اسلامی در خصوص اتصال به شاندیز فعالانه بوده است و جهت تعریض مسیر گلمکان به‌آباد نیز پیگیر مطالبات مردم هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید