صفحه اصلی > اخبار : نشست صمیمانه با خبرنگاران فعالان رسانه‌ای شهرستان گلبهار و شهر گلمکان و به مناسبت روز خبرنگار

نشست صمیمانه با خبرنگاران فعالان رسانه‌ای شهرستان گلبهار و شهر گلمکان و به مناسبت روز خبرنگار

💠 نشست صمیمانه با خبرنگاران فعالان رسانه‌ای شهرستان گلبهار و شهر گلمکان و به مناسبت روز خبرنگار

🔸️ به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار و گرامی‌داشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی،با حضور امام جمعهٔ محترم شهر گلمکان، نشست خبرنگاران با شهردار و رئیس شورای شهر گلمکان، برگزار گردید.

🔻 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلمکان، در این جلسه، امام جمعۀ محترم، حجت‌الاسلام ایروانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ خبرنگار شهید، محمود صارمی، به تکریم و تجلیل از جایگاه حساس خبرنگار پرداختند و بر ضرورت پیوست فرهنگی در حوزۀ اطلاع‌رسانی تأکید ورزیدند.

▪️در این دیدار، نظامخواه، رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان به اهمیت نقش رسانه‌های جمعی در انعکاس و آگاهی‌بخشی نسبت به امور انجام شده در حوزۀ مدیریت شهری تأکید نمود و از خبرنگاران به عنوان مهره‌های کلیدی در گسترش آگاهی و انعکاس صادقانۀ مطالبات بر حق مردمی تقدیر کرد.

▪️خوشبخت‌نیا، شهردار گلمکان نیز از خبرنگاران و فعالان رسانه، به سبب نقش فعال در بازتاب فعالیت‌های صورت گرفته در شهر گلمکان تقدیر کرد و به ضرورت توجه به بازخوردهای مردمی از طریق رسانه‌های جمعی که ایفاگر نقش پل ارتباطی میان مردم و مسؤولین هستند تأکید نمود و جهت از سرگیری برگزاری نشست‌های مردمی مسؤولین شهری و بسط ارتباطات مجموعۀ شهرداری با رسانه‌ها ابراز امیدواری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید