صفحه اصلی > اخبار : مجمتع آموزشی پرورشی دکتر زاهدی در گلمکان افتتاح شد

مجمتع آموزشی پرورشی دکتر زاهدی در گلمکان افتتاح شد

مجمتع آموزشی پرورشی دکتر زاهدی در گلمکان افتتاح شد

پس از جلسه شورای اداری شهرستان، و بررسی مسائل و مشکلات آموزشی، دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به همراه دکتر امامی راد نماینده مردم چناران، طرقبه، شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی، دکتر حاجی زاده فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی در گلمکان حضور یافتند و مجتمع آموزشی زاهدی را افتتاح کردند.

🔸مجتمع آموزشی فوق در زمینی به ابعاد ۵۰۰۰ مترمربع و ۲۴۷۹ مترمربع زیربنا در سال ۹۳ با همت خیر نیک اندیش دکتر مهدی زاهدی با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال احداث شد و ارزش کنونی آن بیش از دهها برابر اعتبار ساخت آن است که در سال جاری توسط آموزش و پرورش به بهره برداری میرسد.

🔹دکتر حاجی زاده در حضور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات آموزشی و تحلیل اجمالی آسیبهای تربیتی شهرستان گفت: نقطه تاسف انگیز در آموزش و پرورش گلبهار سرانه آموزشی ۱/۷ متر مربع برای هردانش آموز است که گذشته از علل آن نیازمند توجه فوری و جهادی است.

🔸فرماندار تکمیل مدارس با مشارکت شرکت عمران گلبهار، احداث مدارس خیرساز، تامین نیروی انسانی و همچنین تاسیس مدارس نمونه دولتی و شاهد را در شهرستان به عنوان درخواستهای اصلی از وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد.