صفحه اصلی > اخبار : شهردار وشورای اسلامی شهر با صدور پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفتند.

شهردار وشورای اسلامی شهر با صدور پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است

به نام خداوند علم و اندیشه

امام علی (ع) «مَن عَلَّمَنی حَرفاً فَقَد صَیَّرَنی عَبداً.

هرکس مرا نکته‌ای آموزد، مرا بنده خویش ساخته است»

درود و سلام بر پیام آوران نور و انسانیت، ایثارگران متعهد و مخلص و شیفتگان علم و دانش.

مردان و زنانی که سرچشمه نیک اندیشی، مهر و محبت و خرمن علم و معرفت هستند و خالصانه و با تمام وجود در مسیر زندگی راهنمای راستی و درستی شدند تا پیچ و خم‌های سخت زندگی را برای رهروان راه آسان نمایند.

دوازدهم اردیبهشت روز گرامیداشت تلاش ارزشمند انسان‌هایی است که در مسیر اعتلای ادب و فرهنگ جامعه و تربیت نسلی توانا، دانا و بینا، بی ادعا و صبورانه سخت می‌کوشند.

خدمتگزارانی که در بحران کرونا در کشور با مشارکت بی نظیر در امر آموزش در کلاس‌های مجازی، نشان دادند که الحق مقام والا و پرافتخار معلم برازنده و شایسته آنان است.

اینک در آستانه هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید و شهیر، استاد مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی، فرارسیدن روز و هفته نکوداشت مقام معلم را به فرهنگیان و معلمان اندیشمند، فهیم، پر تلاش و دلسوز شهرستان گلبهار مخصوصا جناب دکتر رضوانی کیا ریاست آموزش و پرورش شهرستان گلبهار تبریک عرض می‌نمایم و به مصداق حدیث شریف من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق و به افتخار جایگاه رفیع معلمی مراتب سپاس و قدردانی خویش را از همکاری، همراهی و تلاش‌های دلسوزانه کلیه فرهنگیان ارجمند به عمل آوریم

امید آن داریم در پرتوی توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش دولتمردان انقلابی و خدوم بیش از پیش شاهد رشد، تعالی و بالندگی آموزش و پرورش کشورمان باشیم.