صفحه اصلی > اخبار : برگزاری نشست دکتر امامی، نمایندهٔ محترم مجلس شورای اسلامی با شهردار گلمکان و اعضای شورای اسلامی شهر گلمکان

برگزاری نشست دکتر امامی، نمایندهٔ محترم مجلس شورای اسلامی با شهردار گلمکان و اعضای شورای اسلامی شهر گلمکان

برگزاری نشست دکتر امامی، نمایندهٔ محترم مجلس شورای اسلامی با شهردار گلمکان و اعضای شورای اسلامی شهر گلمکان

🔸️ پس از بازدید دکتر امامی، نمایندهٔ محترم مجلس شورای اسلامی از مجموعهٔ شهرداری گلمکان و پروژه‌های جاری در سطح شهر، نشستی با حضور ایشان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلمکان برگزار گردید.

🔹️ در این نشست، رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان، ضمن خیر مقدم و بیان پاره‌ای از مشکلات شهر گلمکان، ایجاد مثلث همکاری میان نمایندهٔ مجلس، شهرداری و شورای اسلامی، در پیگیری مشکلات و رایزنی امور را رخدادی فرخنده نامید.

🔻 نائب‌رئیس و دیگر اعضای شورای شهر نیز به بیان مشکلات شهر گلمکان نظیر لزوم توسعهٔ شبکهٔ ارتباطی، لزوم رسیدگی به مسیرهای مواصلاتی و هم‌چنین رسیدگی به مناطق گردشگری که به دلیل بی‌توجهی متولیان امر، توسط شهرداری مورد رسیدگی قرار می‌گیرند اشاره نمودند.

▪️شهردار گلمکان نیز ضمن ارائهٔ گزارشی از عملکرد سه‌سالهٔ شهرداری در دورهٔ کنونی و به ثمر رساندن پروژه‌هایی با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال، به مشکلاتی نظیر لزوم افزایش اعتبارات دریافتی شهر گلمکان، با توجه به افزایش جمعیت شهر و نیاز ۸۰ هزار مترمربع از معابر شهر گلمکان به آسفالت و لزوم افزایش قیر اختصاصی به شهر پرداخت.

▫️دکتر امامی از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر و همیاری اهالی شهر گلمکان قدردانی کردند و دورهٔ فعلی را به عنوان دوره‌ای پر کار ارج نهادند.

🔺️ ایشان جهت افزایش اعتبارات با توجه به ظرفیت‌های شهر گلمکان و هم‌چنین پیگیری جهت بهبود وضعیت جادهٔ گلمکان-به‌آباد از سازمان‌های مربوطه قول مساعدت دادند و اعلام کردند که پیگیر سفر وزیران به حوزهٔ انتخابیهٔ خود، جهت پیگیری مطالبات مردم خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید