جلسهٔ پرسش و پاسخ شهروندان با شهرداری و شورای اسلامی بخش چهارم
جلسهٔ پرسش و پاسخ شهروندان با شهرداری و شورای اسلامی
🔻 بخش چهارم
🔸پاسخ شهردار، رییس و اعضای شورای شهر به پرسشهای مردم:
در خصوص هدر رفت آب کشاورزی در مسیر جوی حاجیآباد، رییس شورای شهر پاسخ داد:
امور مربوط به آب کشاورزی را به کشاورزان واگذار نمودیم. تغییر شکل جوی آب به سبب جلوگیری از حادثه بوده. در عین حال ناظر به انجام اصولی امور و جلوگیری از اسراف هستیم.
در خصوص عدم تعریض معابر، شهردار گلمکان پاسخ داد:
در صورت عدم همکاری مالکان، حاضر به تضرر نیستیم و ریالی بیشتر و کمتر از حق مالکان پرداخت نخواهیم کرد.
در خصوص وضعیت گرمابهٔ عمومی گلمکانی، عضو شورای اسلامی و نظامخواه، رییس شورای اسلامی پاسخ دادند:
تغییر کاربری به سونا و جکوزی و حمام سنتی در دستور کار بود. بخش خصوصی که داوطلب به همکاری شده بود ادامه نداد. در صورت پیشقدم شدن داوطلب، مساعدت خواهیم کرد.
ارزش تاریخی این بنا مد نظر مجموعهٔ مدیریت شهری است و اجازهٔ تغییر کاربری غیراصولی آن را نخواهیم داد.
در خصوص عدم وجود داروخانه و تجهیزات کافی در مجتمع خدمات درمانی رییس شورای اسلامی پاسخ داد:
به همت خیران و بالاخص خانوادهٔ محترم عابدی و خانم گلمکانی، اکثر تجهیزات لازم تأمین شدهاند. داروخانهٔ پیشین به سبب تضرر اقتصادی فعالیت خود را در شهر ادامه نداد، اما پیگیر استقرار مجدد داروخانه هستیم و مذاکراتی را در این زمینه انجام دادهایم.
در پایان ضمن قدردانی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری و جلب رضایت مردم این نشست پایان یافت.